Sanal ofis kiralama

İzmir Sanal Ofis Kiralama

Center Office Bayraklı

Sanal ofis kiralama, fiziki bir ofis alanının bulunmadığı uygun maliyetli bir yasal iş adresi kiralama hizmetidir. Genellikle yeni iş kuracaklar ve sabit bir ofise ihtiyacı olmayan girişimciler tarafından tercih edilir. Sanal ofis sağlayıcısı, alt kiralama ile başka işletmelere adresini kiralayarak bu hizmeti sağlar. Avukatlar, e-ticaret uzmanları, reklamcılar, emlakçılar, doktorlar, sağlık çalışanları gibi birçok meslek dalından kişiler sanal ofis kiralama hizmetinden yararlanabilmektedir.

İş Kurmanın Kolay Yolu: Center Office Sanal Ofis Çözümleri

Sanal ofis özellikle yeni iş kuracaklar için ideal kiralama yöntemidir. Maliyetleri kontrol altında tutarak ihtiyacınız olan iş adresini size sağlar. Fiziki bir ofisin giderlerini düşünmenize gerek kalmaz, böylece tüm odağınızı işinize verebilirsiniz. İzmir Bayraklı’nın lider sanal ofis sağlayıcısı Center Office olarak 2017 yılından bu yana İzmir'in en merkezi konumunda işinizin başarısı için prestijli bir iş adresi sağlıyoruz. 

Neden Sanal Ofis?

  1. Sanal ofis, yüksek maliyetler ödemeden şirketlere yasal bir iş adresi sağlar.
  2. Fiziksel bir ofis alanına sahip olmayan sanal ofis, çalışanlara istedikleri yerden çalışma özgürlüğü sunar.
  3. Geleneksel ofislerin aksine, düşük maliyetlerle prestijli bir iş adresine sahip olursunuz.
  4. Şirket kurma maliyetlerini düşürmenin etkili bir yoludur. Şirket kurma sürecini kolaylaştırır.
  5. İster şirket sahibi olun, ister şahıs firması, sanal ofis resmî bir iş adresi edinmenizi sağlar.
Sık Sorulan Sorular
Sanal ofis yasal mı?

Yasal adres kiralama hizmeti resmi mevzuatlar çerçevesinde yasal bir kiralama yöntemidir. Bu konuda Türk Ticaret Kanunu'na göre tek kriter gerçek ve fiziki bir adresin varlığıdır. Adresiniz ancak vergi memurunun onayı ile aktif hale geleceği i̇çin yasal olmama gibi bir durum söz konusu değildir.

Sanal ofis nasıl açılır?

Sözleşme yapıldıktan sonra vergi açılışınız yapıldıysa 1 hafta 10 gün içerisinde vergi yoklamanız yapılır. Vergi dairesi memuru tarafından ofis kiralamanıza dair bir engel olmadığı kararlaştırılırsa sanal adres açılışınız yapılır.

Sanal ofis güvenli mi?

Sanal adres hizmeti fatura keserken kullanacağınız resmi iş adresi kiralamasıdır. Tamamen yasal ve oldukça kullanılan bir yöntemdir.

Tüm verileriniz ve belgeleriniz güvenli bir şekilde saklanır. Adınıza gönderilen kargolara sadece siz erişebilirsiniz.

Vergi dairesi yoklaması ne zaman yapılır?

Sözleşmenizi mali müşavirinize verdikten sonra yaklaşık 1 hafta içinde Karşıyaka vergi dairesi tarafından yoklamanız yapılır. Vergi memuru ile Center Office'te yüz yüze bir görüşme gerçekleştirirsiniz. Yoklama sonrası eğer yoksa vergi açılışı gerçekleşir ve yasal adresiniz aktifleşir.

Sanal ofiste stopaj var mı?

Hayır, stopaj vergisi ödemezsiniz. Stopaj ve aidat gibi ek maliyetlerle karşılaşmanız mümkün değildir.

Neden sanal ofis tercih etmeliyim?

Çalışmak i̇çin sabit bir yere ihtiyacınız yoksa oldukça mantıklı bir seçenektir. Sürekli bulunmadığınız fizikî ofisin artan masraflarıyla uğraşmanıza gerek yoktur. Şirket açmak ve fatura kesmek i̇çin gereken yasal iş yeri adresine sahip olursunuz. Maliyetlerinizi en az seviyede tutmanızı sağlar ve verimliliğinizi artıracak bir çözüm sunar.

İşinizi Center Office ile Kolayca Başlatın

İşe başlama aşamasında maliyetler genellikle en büyük engellerden biridir. Center Office, minimum maliyetle işletmenizi faaliyete geçirmenizi sağlar. Geleneksel ofis alanlarının aksine, sermaye masrafları ve yüksek kira ücretleri ile uğraşmanız gerekmez. Esnek fiyatlandırma modelleri sayesinde, ihtiyaçlarınıza uygun bir paket seçebilirsiniz.

Prestijli Adres ve Operasyonel Destek

Center Office, prestijli bir iş yeri adresine sahip olmanın avantajını sunarken aynı zamanda işletmenizi destekleyen operasyonel hizmetler de sağlamaktadır. İşletmeniz için prestijli bir adrese sahip olmak, müşterilerinize güven verirken profesyonel bir imaj çizmenizi sağlar. Ayrıca, Center Office'in operasyonel destek ekibi, posta hizmetleri, misafir yönetimi ve diğer iş süreçlerinde size yardımcı olur.

Yeni iş kuranların tercih ettiği bu hizmet, perakende satış yapmayan her işletme tarafından kullanılabilir. Serbest çalışan ya da işletme sahibi olmanız herhangi bir sorun teşkil etmez.

Evden çalışanlar, sık seyahat edenler, küçük işletmeler ve şahıs şirketi sahipleri gibi birçok farklı kişi ve kurum tarafından kullanılmaktadır. Alışveriş pazarlarında e-ticaret yapmak isteyenler için uygundur. Anonim şirket veya limited şirket olmanız herhangi bir fark yaratmaz.

Bize Ulaşın