Center Office Bayraklı

ok simgesi
ok simgesi

İzmir'in Merkezinde Kiralık Hazır Ofisler 

izmir hazır ofis

Hazır ofis kiralama, elektrik, internet, ısınma, ofis mobilyaları gibi tüm giderlerin ofis sağlayıcısı tarafından karşılandığı bir kiralama yöntemidir. İşletme maliyetlerini azaltır, firmaların şehrin merkezinde daha profesyonel bir görünüm kazanmasını sağlar. Tüm ofis eşyaları içinde bulunduğu için size sadece kişisel eşyalarınızı alarak ofisinize taşınmak kalır. En büyük avantajlarından biri, bu esnek ve pratik yapıda olmasıdır. Geleneksel ofis kiralamaya göre çok daha uygun maliyetlidir.

Hazır Ofis Avantajları Nelerdir?

Profesyonel Bir İmaj

Hazır ofisler, müşterilerine profesyonel ve prestijli bir iş ortamı sunar. Center Office sahip olduğu şık ofisleri, iş hayatıyla uyumlu, modern bir çalışma ortamı yaratır. İster geniş, iste küçük bir ofis olsun, sizlere ferah bir çalışma ortamı sağlıyoruz

Maliyet Avantajı

Hazır ofisler, geleneksel ofislerle karşılaştırıldığında daha ekonomik bir seçenektir. Kiralama maliyetleri genellikle uygun ve herhangi bir yatırım yapmadan kullanılabilirler. Hazir ofis kiracıları sadece kira ödemesi yapar. Elektrik, ısınma, su, internet gibi maliyetler kira fiyatına dahildir. Stopaj ve aidat gibi ek masraflar ödemezsiniz.

7/24 Kullanım İmkanı

Ofisiniz 7 gün 24 saat kullanıma elverişlidir. İstediğiniz saat ve günde kullanabilirsiniz. Center Office 7/24 güvenlikli bir şekilde açıktır.

Toplantı Odası

Tüm toplantı ihtiyaçlarınız için Center Office'in tam donanımlı, büyük toplantı odasını kullanabilirsiniz. Konferans salonumuz 30 kişiye kadar kapasiteli, geniş bir alandadır. 

Zaman ve Maliyet Tasarrufu

İşletmelerin iş kurma sürecinde zaman kaybından kaçınmasına olanak tanır. Bir ofis alanını tam donanımlı hale getirmek için gerekli olan mobilya ve ekipmanları satın almakla vakit kaybetmezsiniz.

İşbirliği ve Network Olanağı

Bulunduğunuz ortamda birçok farklı iş kolundan insan ile network oluşturmanızı sağlar.

ok simgesi

Hazır Ofis Fiyatları

Hazır ofis fiyatları, ofislerimizin boyutuna göre değişiklik göstermektedir. Center Office ofis çözümleri, İzmir'de yüksek kira bedelleri ödemeden özel bir iş yeri tutmanın en rahat yoludur.

12 aylık sözleşmeniz boyunca anlaştığınız kiranız harici hiçbir ek ödeme yapmazsınız. 

6 aydan 12 aya kadar sürelerle kiralama yapabilirsiniz. Kiralama işlemlerinizde 12 aylık peşin ödemede %10, 6 aylık peşin ödemede ise %5 indirim hakkı elde edin.

Detaylı bilgi almak için şimdi arayın!

Teklif Al!

    Hazır ofis İzmir
    center office hazır ofis

    Hazır Ofis Seçerken Nelere Dikkat Edilmeli?

    Hazır ofis şirketleri arasında seçim yaparken pek çok faktörü göz önünde bulundurmak gerekir. Bunlar arasında hizmet anlayışı başta gelir.

    Lokasyon ve Ulaşım

    Ofisiniz işletmenizin bulunduğu bölgede ve işletmenizin ihtiyaçlarına uyumlu olmalıdır. Müşterilerin erişilebilirliği ve işletmenin prestiji açısından stratejik bir konum seçilmelidir. Center Office'in İzmir'in merkezindeki konumu ile tüm imkanlar elinizin altındadır. 

    Hizmetler ve İmkanlar

    Hazır ofis firmaları, bulunması gereken tüm ekipman ve teknolojilere sahip olmalıdır.

    Center Office işletmenizin çalışma anlamındaki tüm ihtiyacını karşılar. Ofis masaları, sandalyeleri, dolap gibi eşyalar tarafımızca karşılanır.

    Fiyat ve Sözleşme Şartları

    Müşterilerin bütçelerine uygun olmalıdır. Uygun kiralık ofis İzmir içinde bulması oldukça güç bir hale gelmiştir. Center Office'te bütçenize göre bir ofise, esnek ödeme kolaylığıyla sahip olabilirsiniz.

    Hizmet kalitesi

     Hazır ofis şirketi, iyi hizmet sunma konusunda deneyimli bir firma olmalıdır. Center Office olarak diğer İzmir kiralık ofis acentelerinden farkımız bulunduğumuz alanın kiracısı değil sahibi olmamızdır. İhtiyaçlarınız için Center Office'ten her zaman hızlı ve tam destek alırsınız.

    Center Office ile İşinizi Kolayca Başlatın

    Center Office, İzmir'in iş merkezi Bayraklı'da, Manas Bulvarı üzerinde yer almaktadır. Konumunun prestiji ve rahat ulaşılabilirliği ile birçok işletmenin tercihi olmaya devam etmektedir.

    Kurulduğumuz 2017 yılından bu yana pek çok firmaya üst düzey bir sanal ofis ve fiziki ofis odası kiralama hizmeti sunuyoruz. Firmamızın özel konumu, otoparkı, aylık esnek ödeme planları işe başlamanızı kolaylaştırıyor. İki katlı pratik yapımız ile de üyelerimize konforlu bir çalışma deneyimi sunuyoruz.

    Siz de işletmenizin İzmir'in iş merkezi Bayraklı'da yer almasını istiyorsanız aradığınız çözüm Center Office. Esnek kiralama seçenekleri ile uygun koşullarla ofis kiralamak için şimdi bizi arayın. En kısa sürede başlamaya hazırsınız!

    Yasal Adres Kiralama

    Tıpkı sanal ofis çözümleri gibi hazir ofis ile de iş yeri adresiniz İzmir'in iş merkezi Bayraklı'da olur. İşletmenizin prestijli bir yerde konumlanmasını sağlarsınız. Sanal ofis yöntemi sadece yasal adres hizmeti sunarken, hazır ofis ile tam donanımlı bir ofis odasına sahip olursunuz. Ayrıca ihtiyaç duyduğunuz her an ücretsiz kullanabileceğiniz geniş bir toplantı odası kullanım hakkı elde edersiniz. Gelen kargo ve postalarınız siz nerede olursanız olun çalışanlarımız tarafından teslim alınarak size bildirilir.

     Ücretsiz Otopark ve Vale Hizmeti

    Şehir merkezindeki lokasyonlar için en büyük problemlerden biri kuşkusuz park sorunudur. Center Office'in sağladığı en önemli rahatlıklardan biri otopark ve vale hizmetidir. Böylece siz ve misafirleriniz park sorunu ile karşılaşmaz, rahatlıkla çalışabilirsiniz.

    Teklif Alın.